film-tajm

Alla inlägg under oktober 2011

Som ni ser har jag gjort lite ändringar på bloggen   


Men idag tänkte jag visa lite bilder!



Jag med crazy head  .



Maj maj maj igen ;D.


Och nu tänkte jag göra något roligt så att ni vet att det är jag kakan.


:3 CHAO CHAO CHAO :D      


Ja, jag vet. Den var kort och dålig.   Men, jag ville bara testa.  Sånt är; livet enligt;

    

JA!!! Jag vet att det är livet enligt Rosa! Men Sofia kanske vill skämta!?!

det var alt;

    JAAAA!! Jag vet, jag har lagt in bilden 2 gånger nu! Men kul kan man väl ha!? VA!?       Vist är inte smilisen som leker med bilen sööööt! Eller?...

'OBS: Man kanske inte ser videon '

Haj, Haj på er bloggare eller som tittar!  

Om ni tror att det är smilisen... SÅ HAR NI FEL!

Men grejen är att jag tänkte tipsa om youtobe klipp. Här kommer dom:  

1.Bolibompa - Intro

2. Kakan - Intro (1991) Jag bara sökte lite och sedan kom det upp Kakan, altså; vår egen kaka, kaka. Men nu har ju hon bytt till sitt irl namn så.. *Pust* det var mycket kaka! Onaj! nu sa jag kaka igen. Onaj igen kaka! AAAAAAAHHHH!! Dumma jag!   


Föresten... VARFÖR LÄGGER INGEN ANNAN IN VEM SOM HAR GJORT DET! *Skit* 

 <-- Min gamla 

 <-- Min nya !!!!!!  

Haj, haj! 

Jag tänkte tipsa om mina 5 favvo serier på tv. Hoppas ni tittar på dom! 

1. Idol

2. Hawaii five-0

3. Pengarna på bordet

4. Helt magist

5. hmm... vet inte kanske senare  

  

 


  

HEJ! Jag heter Thea!  . Jag är med i film tajm bloggen. Med mina kompisar Sofia och Bella.  


ÄR DET NÅGON SOM GER UT GRATIS FLYGLEKTONER!?

Kuligt ifall nån gjorde det  .


Så snart som möjligt som KOMMER vi lägga ut någon film. Kanske på bussen? Eller på skolan? Ja, det var allt jag hade skriva om. Tyvärr kan jag inte lägga ut bilder eftersom jag använder en *omac. Och jag vet egentligen ingenting om sådana här datorer. Och så har jag alla mina bilder på min mac   

Japp det var allt jag kunde skriva idag. Jag kommer skriva händelser som hänt på sko ... VÄNTA NU!! EN hemsk sak hände på rasten  . EN KILLE BLEV PÅKÖRD!  .  Så nu ska jag lära er en läxa! Ni ska inte gå över vägar. Och en till sak som hände. En tjej i vår klass blev påkörd på cykeln av en motorcykel. Men hon överlevde för att hon hade en hjälm! SÅ KOM IHÅG: GÅ ALDRIG ÖVER VÄGAR (Såvida det inte finns tunnlar och du inte ser dig omkring och det inte finns ett övergångs ställe). OCH ATT HA HJÄLM NÄR DU CYKLAR! UPPFATTAT!? BRA! Tillbaka till verkligheten. Och verkligheten är slut. Och jag säger hej då och så ska jag skriva så snart som möjligt (med bilder nästa gång  ). 

BAJ BAJ!   


(*omac=inte mac) 

 

Här är Sofia! Men många kallar mig Soffan!

Jag Gillar att spela innebandy och då är jag back. Jag gillar också att spela fotboll

och då är jag målis. Som ni kanske har förstått så gillar jag att försvara! 

Sen kan man ju också prata om mina urjobbiga bröder.  Dom är inte direkt fantastiska... 

Kanske lite...

Det var allt 

P.S det kanske kommer mer sen   

 

om ni vill se ngn film typ bamse så kan ni kommentera o säga vad ni vill att vi gör för film ....... hitta på ngt själv som vi kan göra. tyyyyyp att nån dör DET VAR ETT EXEMPEL  :I  Hehe xd ..


Bye Bye 

 

Hej! Vi är tre tjejer som går på samma skola, vi gör videoklipp, lägger ut bilder och skriver massa inlägg   



Jag är en brunnet, ganska lång, bruna ögon och heter Bella   



 

Thea är kort, brunt hår, bruna ögon  





Sofia är längst av oss tre och är blondin, ögonfärg blå :P 





Hejdå ;D

   

      





Tidigare månad - Senare månad

Presentation

3 tjejer här, Bella, Thea och Sofia. Vi har en "filmblogg" som vi lägger upp lite olika saker på.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem tycker ni om mest av oss tre :D?
 Kladdkakan (kladdisen)
 Kakan (kaka)
 Chips (Kyparn)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Klocka

c':

Free Baby Cursors at www.totallyfreecursors.com
[url=http://glitter-graphics.com/myspace/text_generator.php][img]http://text.glitter-graphics.net/crl/s.gif[/img][img]http://text.glitter-graphics.net/crl/o.gif[/img][img]http://text.glitter-graphics.net/crl/f.gif[/img][img]http://text.glitter-graphics.net/crl/i.gif[/img][img]http://text.glitter-graphics.net/crl/a.gif[/img][/url]

Ovido - Quiz & Flashcards