film-tajm

Direktlänk till inlägg 6 mars 2012

:P


Titta vad snyggt!

 
 
Ingen bild

Gammal bloggläsare (felicia)

8 januari 2015 22:09

Haha snyggt :) kan ni börja blogga igen? Jag hitta eran blogg för länge sen o nu hitta ja den i mina bokmärken på datan så ja gick in å kika ;) hur gamla e ni nu föresten? Ni kanske inte ser min komentar eftersom ni inte har bloggat på lång tid

Bella gjorde bloggen men inte Thea och Sofia,

18 november 2016 23:43

Hej, det är Bella här. Omg, jag visste inte att vi hade några läsare egentligen. Jag kommer faktiskt inte ihåg varför vi slutade blogga, men det handlade något om att någon bröt mot våra regler som vi hade kommit på. Vi blev sura på varandra och la då ner bloggen, haha.
Vi började skriva när vi var 10 år, men idag, 5 år senare, är vi 15 år och går alla tre fortfarande i samma klass. Snart kommer vi dock säkerligen att splittra på oss när vi börjar gymnasiet, men jag hoppas att vår vänskap består. Vi har så klart löst vår konflikt och är vänner igen, haha.

Jag kom nyss på lösenordet till bloggen igen och bestämde mig för att logga in, och då upptäckte jag din kommentar och blev väldigt glad. Tyvärr var det nästan 2 år sedan du skrev kommentaren, så du kommer kanske inte se mitt svar. Men om du råkar göra det så får du gärna skicka ett mejl till: bella.json@gmail.com. Det skulle vara väldigt kul att få prata med dig.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

• Man får ej skriva att någon annan har gjort ett inlägg. Bara om den personen tillåter det. • Skriv helst inte korta inlägg, tex: "hej"... Men om man bloggar från mobilen är det ju ganska svårt att skriva mycket text ... • Inte sk...

:(

Ledsen att vi inte har bloggat, men egentligen är det ju ingen som läser bloggen va?.. Kommentera gärna! Veckans grejor kommer inte komma varje vecka :(. Ni fördstår, vi har inte tid. :D eller kanske ..     ...

Hej. Äntligen så ska vi lägga ut "månadens bildbomb". Vi lägger ut den en gång i månaden. Oftast den sista dagen i månaden som vi gör nu :). Men nu kommer bilderna :d !   Lava lampa :d  Ganska cool ? eller. IHIHIH    Hehe, suddig bild. Men det ...

Förlåt ifall det kommer lite sent. För egentligen kom jag till Dubai på måndagen. Inte idag. Men bara så att ni vet har jag haft lite problem med internet. Annars njut av min resa :)   Det började en vanlig morgon. På sportlovet. Alltså. Jag klev...

Presentation

3 tjejer här, Bella, Thea och Sofia. Vi har en "filmblogg" som vi lägger upp lite olika saker på.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem tycker ni om mest av oss tre :D?
 Kladdkakan (kladdisen)
 Kakan (kaka)
 Chips (Kyparn)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Klocka

c':

Free Baby Cursors at www.totallyfreecursors.com
[url=http://glitter-graphics.com/myspace/text_generator.php][img]http://text.glitter-graphics.net/crl/s.gif[/img][img]http://text.glitter-graphics.net/crl/o.gif[/img][img]http://text.glitter-graphics.net/crl/f.gif[/img][img]http://text.glitter-graphics.net/crl/i.gif[/img][img]http://text.glitter-graphics.net/crl/a.gif[/img][/url]

Ovido - Quiz & Flashcards